Sunday 15 May 2011

Buah haty aku la!!

hye....
ni story sal buah aty aku....
aka adik aku...dalam family aku dye ni ar yg 
pling shining skali....bnyak giler
kelebihan dye ni....

name adik aku ni mohd fazli..
tp kami pgl "angah" je..
coz dye anak kedua dlm family aku....
umur dye???mesty ar muda dari aku..bru 17 kot..
dye ni study kat alor setar...

meh aku nak cite kelebihan dye smpai
dye bley jd begitu shining dalam family kitorang...
ehem2....
firstly, dye ni rajin tau??
suma benda dye suka nak wat...
dari keja dalam umah smpai la keja kt luar umah..
suma dye buat..

second, dye ni pndai ambik aty org tua2..
ala...yg slalu kena marah mesty ar 
aku coz aku ni kan degil cket...hehehe
haty org muda??
lagi la dye pndai ambik smpai
ada minah2 senget 
gaduh sebab dye...hahahha.....
pe la adik aku 2 kan??

hah??
nak kenalan??
sory man!!da ada yg punya kot..
ase2nye la..tp 
x sure pun coz dye ni jenis yg
suka berahsia ckit...
x bnyak mulut bak kata org tua2..
hehehe....

dye ni pandai la jugak...
macam aku la ckit2..hahahahaha
dye ni da la pndai 
dalam akademik pas 2 pandai 
lam sukan ag..
paling penting dye ni pandai 
baca quran..
ciri2 suami yg soleh....
hehehe...

lastly, aku pun da 
malaz nak cite pnjang2..
lau nak tau lebih2
tnya ar dye sndiri..hehehe =)

No comments:

Post a Comment