Sunday, 15 May 2011

Zaman muda-muda

atin ,alisa, teha, datul.

Aku ni blajar ag...
maklum la..kan muda ag..so, mak pun ckp la
akak, blajar dlu..kawin kemudian..hahahaha..
yela sangat kan??

Pic ni masa kami sem 1.. semua muka suci je kan??
ye la..bru sem 1... mana tau nak buat
jahat ag....yela,kan baru nak kenal kehidupan
kampus...
hehehehehehehehehehe....

Yg first 2 nma dya fatin.....cantik kan???
tp sayang coz dye slalu
sakit....dye ada sakit jantung tau????
kesian x???kesian kan???
yang ni single ag tau??
lau de spe2 yg berkenan atau jatuh cinta pndang
pertama bley ar antar resume..hahaha..

Yg second 2 lak nama dya alisa ali aka "sa"
hehehe....dye pun pretty kan???
dlu x la rapat sgt,tp skang mmg rapat giler...
lau korang skali dgn dye
kompem pecah perut dengan lawak n perangai dye..
huhuhu...yg ni??single ke x??
ish2..susah nak jawab ni..actually
dye ni "da ada yg punya"
so, lau ada sapa2 yang berkenan ke terjatuh tangga ke 
kat dya ni harap dilupakan je la.. ok??
yang kecewa 2 x mo sedih2 k???


Yg third 2 lak lawa kan???
nama dye teha aka crazy women...hahaha
dye baik au??tp kami penah gaduh smapai nak putus sahabat...
sedihkan??tapi atin la...buat org isau n akhirnya 
kami bersatu semula..
yang ni???
single ke x???mesty ar x!!
ye la...orang lawa mesty ramai yg suka..
last2 naim jugak beruntung..hahaha
dorang ni sweet couple tau??
da mcm2 perkara dorang tempuh, tapi
jodoh dorang ni kuat...kekal sampai ary ni...
alhamdulillah...

last yg cute 2 pulak mesty ar aku.....
aka gadis chumell..hahahha....jangan marah erk bucuk2 diatas??
aku ni nak cakap yang aku sayang
sangat kat dorang suma ni....
dorang ni insya Allah la jd sahabat aku dunia smpai akhirat...
amin...aku lak??
single ke x??mesty ar single..hahaha..
gatalkan??saje ar nak naikkan kemarahan si dye 2...
mcm yg aku cte dlu..aku ni mana la bley 
kawan lama2..cepat panas bontot dgn lelaki ni.. 
hahaha....

the conclusion is....we are the true friends..
hahaha..hope da x de gaduh2 ag...
insya Allah....n aku pun doa suma manusia dalam
pic diatas 2 dikurniakan sang suami 
yang baik...
amin.. =)

1 comment:

  1. sweet mummy !! i love u 4 eva !!
    muahhhhhhhhhhhhh :*

    ReplyDelete