Tuesday, 7 June 2011

Thanks Sahabat

harini datul sedih sangat.. 
x tau kat mana silapnya,sampai sahabat2
datul bley berubah...
datul x sangka org yg pernah
berjanji nak kwan dari dunia sampai akhirat
bley buat datul macam 2..
kalau korang pun mesty korang 
sedihkan??
yela, dorang 2 kwan datul dri
sem 1 ag..skang da sem 3 kot..
datul da mintak maaf walaupun datul
x tau apa salah datul...
tapi dorang x blas pun msj datul...
datul terluka sangat2...
cmna pun yg dorang buat
datul akan tetap maafkan dorang
coz dorang sahabat datul sampai bila2...
cuma datul x janji dapat
kawan blik dgn dorang macam dulu2 coz 
datul terluka sangat..
"luka boley sembuh tapi parut tetap ada"
kat cni datul nak cakap 
"atin,teha umi syg korang sangat2..
x kisah la korang nak buat apa pun tp
umi akan tetap maafkan korang 
sebab kita pernah janji 
nak kwan sampai bila2 kan??
umi harap haty korang puas bila bley
lukakan haty umi..
thanks erk sebab da toreh haty ni 
dgn sikap korang..."

No comments:

Post a Comment